Jouw Samsung Galaxy verzekering

Volledig verzekerd. Eerlijke prijs. Vaste looptijd.

Geteste service en kwaliteit

Om de beste service te kunnen leveren aan onze klanten hebben we ons vrijwillig laten testen door verschillende onafhankelijke instanties. De resultaten spreken boekdelen!

Wat wordt gedekt door de Samsung Galaxy verzekering?

coverage_fall

Displayschade

Het display van jouw Galaxy breekt of door een val treedt er een technisch defect op.

coverage_water

Vloeistofschade

Jouw Galaxy komt in contact met een vloeistof en werkt slechts beperkt of helemaal niet.

coverage_theft

Diefstal

Met een diefstalverzekering ben je beschermd tegen diefstal, inbraak, beroving en plunderingen.

third party

Schade door derden

Je geniet ook van een volledige verzekeringsdekking als je Galaxy is beschadigd door sabotage of vandalisme.

coverage_handling

Bedieningsfouten

Jouw Galaxy is beschadigd door een bedieningsfout, zoals onhandigheid of onwetendheid.

coverage_fire

Brandschade

Jouw Galaxy is beschadigd door vuur of hitte, inclusief overspanning en kortsluiting.

Wat je over de Samsung Galaxy verzekering moet weten:

    • Samsung behoort wereldwijd tot de meest geliefde smartphones. In 2018 verkocht het Zuid-Koreaanse bedrijf 295 miljoen smartphones, meer dan elke andere concurrent. De hoogste kwaliteit heeft natuurlijk zijn prijs. Zo kost het vlaggenschip, de Galaxy S10 meer dan 700 Euro. De aparte onderdelen die bij een reparatie gewisseld worden, zijn daarnaast ook zeker niet goedkoop. In het geval van een displayvervanging, vallen de kosten al gauw tussen 200 en 300 euro.
    • Een Samsung Galaxy verzekering komt goed uit wanneer je de kosten voor een mogelijke reparatie of een nieuwe telefoon in het geval van een schade niet zelf wilt betalen. Kortom, uw Samsung-telefoon is blootgesteld aan tal van gevaren in het dagelijks leven. simplesurance dekt je tegen deze risico’s, of je telefoon nu een gebroken display heeft of waterschade heeft geleden.
    • Het is wenselijk wanneer een diefstalverzekering als onderdeel aan een Samsung Galaxy verzekering kan worden toegevoegd, zoals dat bij simplesurance het geval is. Het afsluiten van een Samsung Galaxy verzekering inclusief diestaldekking is in ieder geval logisch, vooral omdat inboedelverzekering deze apparaten enkel binnenshuis dekt.

Wat onze klanten zeggen

De voordelen van een Samsung Galaxy verzekering

icon_rocket_green

Meteen verzekerd

Je apparaat is meteen verzekerd, zonder wachttijd wanneer je de verzekering binnen 7 dagen na de aankoop afsluit.

icon_thumbsup_green

Eenvoudig afsluiten

Je kunt je apparaat op elk moment binnen een paar kliks verzekeren. We hebben enkel wat persoonlijke informatie en het serienummer van je apparaat nodig.

icon_clock_green

Binnen 3 maanden

Maak je geen zorgen als je jouw apparaat niet gelijk verzekerd hebt. Wij bieden je de mogelijkheid dit nog tot drie maanden na de aankoop alsnog te doen.

icon_globe-green

Wereldwijde dekking

De verzekering is overigens wereldwijd geldig, zodat je apparaat ook op reis in het buitenland altijd goed gedekt is.

Is je apparaat beschadigd geraakt?
Het werkt heel eenvoudig:

  • 1

    Bij het melden van een claim, geef je in het online formulier eenvoudig aan wat er is gebeurd.

  • 2

    Je ontvangt een verzendlabel voor het gratis versturen van je apparaat naar onze geautoriseerde reparatiepartner.

  • 3

    Je apparaat wordt gecontroleerd en indien nodig, gerepareerd of vervangen en vervolgens naar je teruggestuurd.

Dit kan ook interessant zijn voor jou

vanaf € 104,95
Iphone 11
Verzekering voor
iPhone 11
vanaf € 94,95
Samsung Galaxy Note 10
Verzekering voor
Galaxy Note 10

Veelgestelde vragen

“Tot wanneer kan ik nog een verzekering afsluiten voor mijn Samsung Galaxy?”

Je kunt je Samsung Galaxy tot 3 maanden na aankoop verzekeren. Houd er rekening mee dat als de verzekering meer dan 7 dagen vanaf de aankoopdatum op de originele aankoopbevestiging van het apparaat is afgesloten, een wachttijd van 6 weken van kracht is. Wij bieden geen schadevergoeding voor schades die in deze periode ontstaan.

“Welke prijs moet ik opgeven?”

Het is belangrijk dat je de originele aankoopprijs van het apparaat opgeeft en niet het gesubsidieerde bedrag (bijv. €1,- bij een abonnement). Je kunt de originele aankoopprijs bijvoorbeeld opvragen bij de verkoper, of online opzoeken. Vaak staat het bedrag ook vermeld op de aankoopfactuur.

“Moet ik mijn verzekering tijdig opzeggen?”

Nee, je hoeft niet op te zeggen. Het contract loopt automatisch af na de door jou gekozen looptijd. Voor het einde van de looptijd krijg je de mogelijkheid om het contract met nog een jaar de verlengen, echter alleen als je daar zelf voor kiest.

contact-visual

simplesurance Help Center

Vind antwoorden op veelgestelde vragen of neem direct contact met ons op.