Verzekeren opnieuw uitgevonden!

Vergeet alles wat je weet over verzekeren!
simplesurance is anders.

Mocht je nog vragen hebben?

We beantwoorden graag al jouw vragen.



Veelgestelde vragen

De belangrijkste informatie over simplesurance:

Ik heb een klacht waar kan ik deze melden?


Wij proberen altijd een zo goed mogelijke service te verlenen, onze website up-to-date te houden en diensten met de beste kwaliteit te leveren. Helaas kan het voorkomen dat je niet tevreden bent. Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen ons uiterste best doen om jouw klacht zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen te beantwoorden.

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel https://www.degeschillencommissie.nl/consumenten/ of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform https://ec.europa.eu/consumers/odr/.


Onze Klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur.
Marko Zechlin,
Head of Insurance Service

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Betaalmethodes:

Veilig kopen: