Jouw telefoonverzekering

Volledig verzekerd. Eerlijke prijs. Vaste looptijd.

 

SSL

Geteste service en kwaliteit

Om de beste service te kunnen leveren aan onze klanten hebben we ons vrijwillig laten testen door verschillende onafhankelijke instanties. De resultaten spreken boekdelen!

Wat wordt gedekt door de telefoonverzekering?

coverage_fall

Displayschade

Het display van jouw Galaxy breekt of door een val treedt er een technisch defect op.

coverage_water

Vloeistofschade

Jouw Galaxy komt in contact met een vloeistof en werkt slechts beperkt of helemaal niet.

coverage_theft

Diefstal

Met een diefstalverzekering ben je beschermd tegen diefstal, inbraak, beroving en plunderingen.

third party

Schade door derden

Je geniet ook van een volledige verzekeringsdekking als je Galaxy is beschadigd door sabotage of vandalisme.

coverage_handling

Bedieningsfouten

Jouw Galaxy is beschadigd door een bedieningsfout, zoals onhandigheid of onwetendheid.

coverage_fire

Brandschade

Jouw Galaxy is beschadigd door vuur of hitte, inclusief overspanning en kortsluiting.

Wat je over de mobiele telefoonverzekering moet weten:

    • Als begeleider in ons dagelijks leven zijn mobiele telefoons bijzonder kwetsbaar. Het vaakst komen display- en vloeistofschades voor, maar ook diefstal. In de afgelopen 7 jaar werden bijna 700 miljoen aan reparaties uitgegeven. Een telefoonverzekering beschermt je tegen deze hoge financiële lasten.
    • De meest voorkomende schades zijn vaak niet onder de inboedelverzekering gedekt. Valt je smartphone bijvoorbeeld uit je handen, dan dekt alleen een mobiele telefoonverzekering deze kosten. Ook diefstal wordt in de inbhahahaoedelverzekering maar beperkt gedekt, bijvoorbeeld bij inbraak.
    • Met simplesurance kan je een mobiele telefoonverzekering snel en gemakkelijk afsluiten. We hebben alleen je persoonlijke gegevens en identificatienummer van het apparaat nodig. Je bepaalt zelf of je een diefstalverzekering er bij wilt voegen.

Wat onze klanten zeggen

De voordelen van een telefoonverzekering

icon_rocket_green

Meteen verzekerd

Je apparaat is meteen verzekerd, zonder wachttijd wanneer je de verzekering binnen 7 dagen na de aankoop afsluit.

icon_thumbsup_green

Eenvoudig afsluiten

Je kunt je apparaat op elk moment binnen een paar kliks verzekeren. We hebben enkel wat persoonlijke informatie en het serienummer van je apparaat nodig.

icon_clock_green

Binnen 3 maanden

Maak je geen zorgen als je jouw apparaat niet gelijk verzekerd hebt. Wij bieden je de mogelijkheid dit nog tot drie maanden na de aankoop alsnog te doen.

icon_globe-green

Wereldwijde dekking

De verzekering is overigens wereldwijd geldig, zodat je apparaat ook op reis in het buitenland altijd goed gedekt is.

Is je apparaat beschadigd geraakt?
Het werkt heel eenvoudig:

  • 1

    Bij het melden van een claim, geef je in het online formulier eenvoudig aan wat er is gebeurd.

  • 2

    Je ontvangt een verzendlabel voor het gratis versturen van je apparaat naar onze geautoriseerde reparatiepartner.

  • 3

    Je apparaat wordt gecontroleerd en indien nodig, gerepareerd of vervangen en vervolgens naar je teruggestuurd.

Veelgestelde vragen

“Zijn er extra kosten?”

In het geval van een ongeluk met schade is een eigen risico van toepassing. Het bedrag van de eigen risico wordt bepaald door de oorspronkelijke aankoopprijs van het verzekerde apparaat. Je vindt meer informatie in onze verzekeringsvoorwaarden.

“Wanneer is mijn telefoon verzekerd?”

Wanneer de mobiele telefoon binnen 7 dagen na de eerste aankoop verzekerd is, is er de volgende dag onmiddellijke verzekeringsdekking. Als de polis buiten deze 7 dagen wordt aangevraagd, bestaat er een wachttijd waarin er geen dekking is.

“Hoe meld ik een schade?”

Om schade aan uw mobiele telefoon te melden, gaat u naar simplesurance.nl/claims en meldt je je aan met uw certificaatnummer en pincode. Je ontvangt deze nummers onmiddellijk nadat je de mobiele-telefoonverzekering hebt afgesloten. Je vindt deze nummers terug op je verzekeringscertificaat.

“Welke betaalmethoden ik kan kiezen”

We bieden verschillende manieren om te betalen voor je verzekering. Je kunt betalen met iDeal, Visa, Mastercard of met een bankoverschrijving.

contact-visual

simplesurance Help Center

Vind antwoorden op veelgestelde vragen of neem direct contact met ons op.